آخرین اخبار
کد مطلب: 80020
آغاز مسابقات واليبال و فوتسال جام رمضان شهرستان لردگان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1882

عيسي حسني، رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: مسابقات واليبال جام رمضان از روز يکشنبه 22 تيرماه با حضور 8 تيم آغاز و  در روز اول مسابقات با 2 ديدار پيگيري شد.
وي بيان داشت: در مسابقات جام واليبال تيم منتخب لردگان و دهياري شش بهره در مقابل هم قرار گرفتند که تيم منتخب لردگان  3 بر صفر تيم دهياري شش بهره را شکست داد.
حسني عنوان کرد: تيم جوانان شهريار و تيم شهداي آلوني نيز در مقابل هم صف آرائي کردند که تيم جوانان شهريار 3 بر1 تيم آلوني را از پيش رو برداشت.
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان خاطر نشان کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان کارکنان ادارت با حضور 10 تيم از 23 تيرماه در سالن فجر شهرستان لردگان برگزار شد.
وي با اشاره به آغاز برگزاري مسابقات فوتسال بانوان جام رمضان بخش منج لردگان افزود: تيم پست بانک شهرمنج قهرمان فوتسال بانوان جام رمضان شد.
حسني گفت: مسابقات فوتسال بانوان بخش منج با حضور 6 تيم برگزار شد که در پايان دو تيم پست بانک منج و بسيج منج به فينال اين دوره از مسابقات راه يافتند.
وي بيان داشت: در بازي فينال بعد از تساوي دو تيم در وقت معمول و وقت اضافه، بازي به ضربات پنالتي کشيده شد که در پايان تيم پست بانک با نتيجه سه بر يک تيم بسيج شهر منج را مغلوب کردو مقام اول اين دوره از مسابقات را کسب کرد.

 پايان خبر/ع

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس